در ۸ ماهه اول سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد؛
مشارکت ۱۱ میلیاردی شرکت زرین‌داغ آستارکان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
مدیرعامل شرکت معدنی زرین‌داغ آستارکان گفت: این شرکت با هماهنگی فرماندار محترم شهرستان ورزقان با مشارکت ۱۱ میلیارد ریالی در طول هشت ماهه سال‌جاری، به مسئولیت های اجتماعی خود جامه عمل پوشانده است.
مدیرعامل محترم در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این شرکت در سال ۱۴۰۲، همچون سال‌های گذشته در بخش‌های مختلف بویژه در حوزه نگهداری و برفروبی راه‌های روستایی، کمک به نیازمندان، امورات بخش کشاورزی و آب شرب و مشارکت در طرح‌های عمرانی و مساعدت در مناسبت های ملی و مذهبی در کنار مردم عزیز منطقه خاروانا قرار داشته است.
وی افزود: این شرکت در ۸ ماهه اول سال بنا به درخواست مسئولین محلی بویژه رئیس محترم حوزه قضائی بخش خاروانا، ۲ میلیارد ریال در ساخت خانه عالم خاروانا و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در تامین نیازهای دارویی بیماران نیازمند و سایر خدمات عمومی مشارکت نموده است.
مدیرعامل شرکت زرین داغ آستارکان ادامه داد: این شرکت همچنین با هماهنگی بخشدار محترم و شوراهای اسلامی و مسئولین محلی، با پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، در احداث دیوار حائل، تامین هزینه برنامه‌های ملی مذهبی و کمک به کمیته امداد و خدمات عمومی مورد درخواست ادارات مختلف شرکت کرده است.
ایشان با اشاره به برگزاری مراسم جشن گلریزان برای اولین بار در بخش خاروانا خاطرنشان کرد: در جشن گلریزان که اوایل سال‌جاری به همت حوزه قضائی بخش خاروانا برگزار گردیده بود، شرکت زرین‌داغ آستارکان مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال به ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک نمود.
وی در خاتمه سخنانش به کمک ۳ میلیارد ریالی شرکت زین‌داغ آستارکان در احداث ساختمان ستاد بحران خاروانا اشاره و ابراز امیدواری کرد این شرکت در ادامه فعالیت‌های خود و به تناسب وضعیت اقتصادی شرکت، همچنان در کنار مردم فهیم منطقه باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.